Next
Helma Loomans
Strategisch advies, concept, corporate identity, webdesign
Concept, fotografie, beeldwerking, video, facebookmarketing, webdesign, wordpress programmering, Google Adwords (SEA), campagne
WerkSaam is meer dan een sociaal werkbedrijf. Bij cliënten had WerkSaam vooral het imago van een uitkeringsverstrekker. WerkSaam leidt tot resultaat, oftewel groei. Persoonlijke groei voor zowel cliënten, bedrijfsgroei voor werkgevers en een beter product voor opdrachtgevers. Onze opdracht was het imago verbreden en versterken.
‘Via WerkSaam maak je er werk van’ is de payoff. De je-vorm is hierin belangrijk. Je moet het immers zelf doen. Werksaam is hierin een goede partner en wijst je de weg. Het einddoel is niet de uitkering, maar een werkend leven. Dus maak je er zelf werk van. Dit resultaat lieten we zien. We vierden mijlpalen met taart. Een toegankelijk en sympathiek concept met een positieve uitstraling. Met een relatief klein budget hebben we bijna de helft van de doelgroep bereikt en 150.000 interacties . Het aantal pagina likes werd verdubbeld en het sentiment op sociaal media was positief. Het verrassingseffect is video’s was zeer goed gelukt. Geen toneel. Eerlijke communicatie. Dat voel je.
Helma Loomans
Strategisch advies, concept, corporate identity, webdesign