Next
LVS Trucks
Strategisch advies, concept, corporate identity, fotografie, film, copy, marketing, campagnes, social media, e-mail marketing, SEA (Google Adwords), print
Strategisch advies, concept, corporate identity, copy, vormgeving, webdesign, wordpress programmering, fotografie, beeldbewerking, contentmarketing, facebook marketing, social media
Wanneer je bij Techno-Fashion de winkel instapt voor nieuwe werkkleding, voel je de toegankelijke en professionele sfeer. De online uitstraling van Techno-Fashion sloot daar niet bij aan. De website was verouderd en straalde geen identiteit uit. Er werd ook te weinig aan social media gedaan. We zijn gestart met een strategische sessie waarna een nieuwe beeldtaal is ontwikkeld en de pas verbouwde winkel werd voorzien van nieuwe instore signing.
De oude website maakte plaats voor een nieuwe, die gevuld werd met mooie fotografie en teksten aansluitend bij de kernboodschap. Doorlopend helpen we bij social media uitingen, maar voordat we daarmee aan de slag gingen is er eerst een contentformule gemaakt met bijpassende contentkalender.
Voor de ontwikkeling van de beeldtaal hebben we foto’s op locaties van klanten van Techno-Fashion gemaakt. Deze beelden zijn vervolgens verwerkt in de website en op instore-materiaal.
LVS Trucks
Strategisch advies, concept, corporate identity, fotografie, film, copy, marketing, campagnes, social media, e-mail marketing, SEA (Google Adwords), print