Logo Devani

De vraag aan ons

Bouw een nieuw merk: Wonen op 10. 

Dit hebben we voor Wonen op 10 gedaan.
CampagneFotografieMarketingRebrandingWebsite

De Westfriese Beurs is compleet vernieuwd. De Westfriese Beurs staat bekend om een winkel met tweedehands spullen, maar ze verkopen enkel nieuwe producten. Werk aan de winkel!

Het oude imago heeft plaatsgemaakt voor een nieuw merk: Wonen op 10. Hiermee spreken we een compleet andere doelgroep aan. Er is bewust gekozen voor geen webshop. Bij Wonen op 10 kun je woonitems bekijken, voelen en uitproberen. Zo koop je alleen waar je écht blij van wordt. Met online campagnes als ‘Kom naar Wonen op 10: 5.000 m² wooninspiratie bij jou om de hoek’ hebben we meer dan 150.000 mensen bereikt, waarvan ruim 10.000 mensen bovenmatig geïnteresseerd zijn in een bezoek.

Resultaat

Ruim 10.000 mensen geïnteresseerd in een bezoek. 

Fotografie

Meer Marketing & Sales Projecten

GD Gazelle Award 2024
Devani
Paul van KuikMerkversterkers