Devani Creative

Gemeente Hoorn

Corporate identity, concept, marketing, copy, vormgeving, webdesign, wordpress programmering, fotografie, video, beeldbewerking, e-mail marketing, facebook marketing, printmedia, guerilla marketing, outdoor reclame

Puur Hoorn is het duurzaamheidsprogramma van de gemeente Hoorn. Het doel van Puur Hoorn is duidelijk: een klimaatneutrale stad in 2040. Met Puur Hoorn zet de gemeente in op het in beweging brengen van de stad. Want alleen door samen te werken kunnen zij het doel bereiken. Al sinds 2012 is Devani actief voor Puur Hoorn. In eerste instantie als ontwikkelaar van het beeldmerk. Later ook voor de nieuwsbrieven, website, video’s en diverse langlopende communicatiecampagnes. De campagnes waren in eerste instantie gericht op bewustwording en later ook op gedragsverandering. Er werden posters langs de weg opgehangen met echte briefjes van 100 euro met de boodschap dat het geld dat je op energie bespaart letterlijk op straat ligt. Dat leverde veel aandacht in de media op. Door mee te doen aan bespaartesten konden mensen ook prijzen winnen als waardecheques voor zonnepanelen en een slimme thermostaat. Later is ingezet op betrokkenheid en sociaal bewijs met de energiescan waarmee je jouw gebruik kon vergelijken met je buren, video’s van ambassadeurs zoals voetbalclub de Blokkers en de campagne ‘wat doe jij?’ met de duurzaamheidstest.

Neem contact opInteresse? Neem contact op